Ärdu redo, redo, redo?

Jag sitter och läser om stjärnors sågningar av sina ex just nu. Alltså folk sågar ju sina ex hela tiden, dock kanske inte så många väljer att göra det inför världspressen... Man vet inte om man ska skratta eller gråta.

Jag messde med marie inatt när hon var på personalfest på Hammargärdet. Var roligt. Och Marie, jag är stolt över dig.
 
Just nu sitter jag ensam för Ewa jobbar igen. Jag har inte tröttnat på att varaensam än så det r ingen fara. Hon slutar vi sex och då kommer även Jessica och hänger med oss. Mads ska ut med civilspanarna ikväll, jag fattade dock inte riktigt var cicilspanare var för något. Men jag och Ewa tyckte det lät spännande.

Imorgon är det dags för vår julmiddag. Ewaoch jag ska laga mat och Jessica oc Mads kommer. Det ska bli jätte kul. Sedan börjar lxiom det seriösa livet igen med jobb. Hela fem dagr innan jag ska hem och vara ledig över jul. Det är ett svårt liv.

Jag har lyckats adda upp en bild. Jag försöker varje gång jag updaterar bloggen men det fungerar aldrig men idag så. Njut när det äntligen fungerar.


Jag ser fram emot att komma hem och undrar hur dagarna ska se ut. Kommer jag att hinna allt jag bestmt mig för att hinna. Lite förväntansfull är jag allt....

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack Clara, jag är med stolt. :)



När du kommer hem behöver du inte oroa dej för vad du ska göra. jag lovar att vara med dej all den tid du inte har något att göra. fast jag tror du kommer ha en del att göra så du får allt planera in mig lite också, ;)

2008-12-13 @ 15:27:19
Postat av: Jessica

Civilspanare ær det som går runt i butiken som vanliga civila och spanar på tjuvar :)

2008-12-13 @ 18:26:18
Postat av: Lisa

Vilken jättefin bild på dig =) Puss o kram

2008-12-13 @ 19:53:04
Postat av: Sandra <3

En kväll kommer ni ha tid med mig. Hoppas jag. Det är ju jag, g5. ;) Kram o puss

2008-12-13 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback