God morgon

Jag och Ewa är uppe några timmmar tidigare än vanligt idag. Vi ska ju åka över till Sverige med Jessica och Ewa och handla. Ska bli najs. Jag ska alldeles strax sätta mig och bränna en skiva med jullåtar så vi kan skråla hela vägen....

Kanske något att önska sig till julklapp? Låter otäckt men effektivt...

Inatt hade jag sjukaste drömmen,. Jag drömde att jag fick barn och när jag skulle föda det tvingade de mig att göra en ryggmärgsnedövning. Alla som känner mig bra vet att det sista en läkare skulle få komma i närheten av är min ryggmärg. Jag skrek och grät och bönade dem att låta min rygg vara. Men de tvingade mig. Helt sadistisk läkare och sjuksköterska. Jag funderar stark på efter denna dröm att aldrig ens mer tänka på eller se åt barn.

hade även satt mig upp. Petat på Ewa och sagt att jag tycker om henne inatt. Haha. Stackars Ewa som får stå ut med mina tilltag...

Vi hörs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback