Hos Tessan igen

Jag sitter hos Tessan igen och nyttjar mitt gamla internet. Tessan betalar just nu för ett intrernet men hon har ingen dator så det är lika bra att jag passar på när ag är hemma. Jag har hjälpt Tessan att slå in julklappar och att rimma till vårt julklappsbyte med släkten på annandagen. Srax ska jag sätta igång och laga mat så att Tessan hinner städa lite innan hon åker till jobbet.

Jag har även hunnit med att avboka min tatueringstid, vilket inte är det roligaste jag gjort. jag hade verkligen sett fram emot det. Men jag har varken pengar eller tid. Sedan har jag ringt fatighetsskötaren så han får komma och lufta elementen. Tessan har nästan kallare än vad vi har i Norge. Och där är det kallt.

Sedan på eftermiddagen ska jag ner på stan och införskaffa lite julklappar. Jag har bara några kvar nu. Vi hann köpa lite igår och så har ju jag lyckats delegera till mina systrar att köpa de andra julklapparna.

Igårkväll med Marie, Hanna och Jerssica diskuterade vi nyår och juldagen. Juldagen känns ganska fixat ändå nu ska man lixom bara fixa nyår på ett bra sätt. Jag känner mig skeptisk. Men det brukar ju alltid lösa sig när man kommer närmare...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Kallare än i norge, då är det illa.

Jag hoppas du kommer ihåg vårt rim till din julklapp :) HAHA

2008-12-22 @ 23:56:35
Postat av: Lisa

lyckats delegera...ha =) jag har varit färdig länge =p Puss o kram

2008-12-23 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback