Mamma Mia

Jag kollar på mamma mia för andra gången på ett dygn nu. Haha. Kollade på den igår hos nylunds efter allt firande i Fyrby och sitter nu och tittar på den hos Tessan.

Igår var supermysigt jag skulle lagt upp lite bilder om jag vart så smart så att jag inte tog med mig sladden mellan datorn och kameran. Men först var vi hos Tessan och åt frukost och sedan chillade vi hos Tessan et tag. Sedan åte vi till pappa och var med honom när han åt lunch. Efter det åkte jag, Tessan och mamma hem till Husby. Tessan och jag tittade på Kalle och mamma tog hand korna.

Till slut ga vi oss iväg till Fyrby för att moffa i oss alla god mat som mamma, mormor, moster och Barbro lagat. Det var ett riktigt kalas må jag säga. Sedan kom tomten och fik massor av fina presenter. Jag blev astrött vid tio och då skjutsade jag hem mamma och sedan så åkte jag en sväng till Nylunds och hängde där.

Imorse kanske man borde gått upp till julottan men jag pallade inte att gå upp.

Nu ska jag titta på det underbara slutet på Mamma Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback