Myskväll

Jag är ensam ikväll. Ewa är och jobbar på Triaden där det är nattöppet. Hoon messade förut och sa att det var sjukt mycket. Men om hon och Hege var duktiga att sälja skulle de få en varsin mysdress. Det är någon grej Viveke har så om de ökar sin försäljning med ett visst antal procent får peronalen presenter.

Själv så sitter jag här och äter köttbullemacka och tittar på Snapphanar. Jag älksar Snapphanar. Lisa tycker ine attden ger en bra bild av vad som verkligen hände. Men det är väl så att man nördar in sig på sitt ämne. Lisa som älskar historia vet att Snapphanar inte stämmer. jag vet att en hel del sjukhusserier inte stämmer så ba överens med verkligheten. Men när man sett Snaphanar så blir man bra arg på svenskjävlarna.

- Sverige tackar er. Säg mig skrek de?

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja, du vet ju vad jag tycker...men filmer o sånt kan fortfarande vara bra o titta bra fast det inte stämmer överens med verkligheten...sjukhusserier till exmpel o då speciellt House...jag tror den är mkt verklig =) Puss o kram

2008-12-12 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback