Oinspirerad

Jag känner mig helt totalt jävla oinspirerad av livet. Jag är trött på att vara arbetslös. Jag vill ingenting. Jag försöker mana ut mig själv på en promenad och det får det nog ta och bli. Jafg ska prova min genväg jag listat ut till jobbet jag ska på intevju på imorgon.

Imorgon gäller det alltså. Hoppas att varenda människa som läser denna blogg tänker på mig 9.15 imorgon.

Alltså det är inte underligt att vi har fett kallt i vår lägenhet, igår när Ewa va ute och hämtade julmust på balkongen stängde hon inte dörren ordentligt. Man måste lixom slå igen den. Så dörren har stått lite öppen hela natten.

Nej men en prommis då.

Kommentarer
Postat av: madeleine

ska tanka pa 9.15 nar jag ligger pa stranden. lycka till. pussakram

2008-12-10 @ 16:31:12
Postat av: Sandra <3

Klart jag tänker på dig i morgon. Det kommer gå galant! ;)

2008-12-10 @ 19:33:49
Postat av: hanna

jag ska tänka!

2008-12-10 @ 23:34:08
Postat av: Anna

Jag tänker på dig, inte lång tid kvar nu -håller tummarna-

Postat av: Lollo

Tror att det har gått bra!

2008-12-11 @ 10:11:22
URL: http://louisehildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback