Om vi förlorar varaandra här i vimlet så minns att jag står bakom dig

Visst är det trist när vänner mår dåligt, tankarna vandrar iväg vad man än gör. Man kan inte riktigt koncentera sig på jobbet. Man kan inte koncentera sig på bästa dokumentären ever (Lars Winnerbäck Med solen i ögonen).

Men det har gått bra på jobbet idag ändå. Jag hade en jätte fin handledare, Helene. Henne kommer jag tycka om att jobba med. Jag fick även gå sälv med en elev på etermiddagen och dela mediciner. Hon var skum eleven, hon gick in och ropade Haaloooo hos varje brukare.
Tack för alla fina ord, Annika. Jag uppskattar det verkligen.

Tessan var på HIA idag och hämtade min bok som jag beställt. Hon sa att alla hälsade mig gott och att jag var välkommen tillbaka, jagblir varm i hjärtat när jag tänker på HIA. De tyckte att Tessan och jag ver lite lika men att vi pratade precis likadant.

Jessica ska snart komma, jag vill att hon ska komma nu. Jag vill klappa henne på handen och säga att tillsammans kan man lösa allt. Det är det vänner är till för. <3

Fyra dagar kvar hörrni. Gud vet att vi tre behöver komma hem till er vettiga svenskar.

Kommentarer
Postat av: Marie

Fyra dagar. <3

Åh, tack för att man får räkna in sig själv till vettig! ;)

2008-12-16 @ 17:37:14
Postat av: Jessica

<3

2008-12-16 @ 17:57:44
Postat av: Lisa

Äh, dina gamla jobbarkompsar har fel....ni är inte lika alls o ni pratar definitivt inte likadant =) det kan ju iofs bero på att jag träffat er o pratat med er några fler gånger än dina jobbarkompisar =) Ses snart!!!!! Puss o kram

2008-12-17 @ 07:52:44
Postat av: hanna

har du sett lasse-filmen???? LOVE

2008-12-17 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback