Only in dreams

Idag har jag ställt upp altt julpynt här i lägenheten. Känns ganska underbart faktiskt. Och på fredag ska jag, Ewa och Jessica till Sverige och handla inför julstöket, imorgon tänkte jag bränna en julskiva som vi kan lyssna på när viåker.. Min och Ewas plan är att göra knäck, pepparkakor, cholkadtryffel, ischoklad, rischolkad, jansons frestelse och egna köttbullar till ul. Så ska vi ha en liten julmiddag innan vi styr kosan mot Sverige till julen.

Jag börjar längta till julen nu och planerar julklappar för fulla muggar. Messa gärna vad ni önskar er för jag har fett dålig fantasi. Men jag har någon slags plan i alla fall.

Jag har även skickat ansökningar till två jobb idag. Det jag helst vill ha ligger precis brevid Jessicas lägenhet. Bra, Clara.

Nu sitter jag och mumsar peppkarkakor och ädelost. Jag älskar julen och julens alla smaker och dofter. Jag älskar julen så jävla jävla mycket. och jag längtar hem så när jag tänker på jul. Det enda trista i år är väl att det blir första julen utan pappa hemma. Vi ska åka till honom efter frukosten hos Tessan. Jag vill träffa pappa men inte på hans loppiga hem. Jag önskar att det var som julen då pappa hade köpt det allra största paketet till mig. I paketet låg min snarkande nalle Nappe-Jeppe. Pappa var kung på att köpa julklappar.

The next in line will be someone who loves me

Kommentarer
Postat av: hanna

jag önskar mig mest dig i julklapp. vet du när du kommer hem?

jeppe är verkligen din favorit, förstår verkligen varför. Kyss

2008-12-02 @ 19:33:39
Postat av: hanna

jag önskar mig mest dig i julklapp. vet du när du kommer hem?

jeppe är verkligen din favorit, förstår verkligen varför. Kyss

2008-12-02 @ 19:34:47
Postat av: Anna

Jag ska oxå fira min första jul utan pappa, har faktiskt blandade känslor om det. Men förstår dig att det är jobbigt.



Men du ska veta att jag är glad att vi får äta julfrukost tillsammans Clara! :)



Ta hand om dig!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback