Paus

Jag tar en paus i julstöket för att uppdatera. Idag har jag slagit in de sista julklapparna, plockat fram julpyntet och satt upp belysningen i julgranen. Ikväll ska jag och mamma klä julgranen och titta på uppesittarkvällen på  Bingolotto. Jag var på ICA idag och då hörde jag någon reta en annan för att den skulle titta på Bingolotto ikväll. Men hallå vad ska man annars göra kvällen innan julafton? Skinkamacka, julmust och bingolotto och självklart de årliga julbadet. Så mycket jag längtat efter detta badkar.

Om en stund ska jag gå till Fyrby med Oliver och fika. Georg, Tomas och Helena komemr från Götet idag.

Titta vilken söt och gammal bild jag hittade på mammas dator.

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Haha, så vi ser ut =)

Jag saknar dig och tänker hundra gånger per dag "att det här måste jag berätta för Clara!"

2008-12-23 @ 22:08:23
Postat av: Sandra <3

Vilket kort! Lite dragna. ;)

Minnen..

På söndag kommer ni hit o då tar vi igen lite förlorad tid. =)

2008-12-26 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback