Santa baby hurry down the chimney to me

Nu har vi intagit julmiddagen och Jessica och Mads har åkt hem. Alltså det var ju bra att det inte blev så sent eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Klockan sju har jag bestämt mig för att traska hemifrån, det tar ju 35 minuter att traska. Jag kommer få fett mycket motion den här veckan. Lite trist att gå hem när man slutar helv elva dock och sedan ska gå igen sju dagen efter.

Imorgon ska Ewa jobba själv sex timmar på Vivikes. Alltså är hon ensam i butiken sex timmar. Alltså får hon inte få gå på toaletten på sex timmar. Har är det tydligen vanligt att man ringer Securitas och så får de vakta butiken medans man är på toa. Jag tycker är det är klockrent. Man ringer och säger: Kan ni komme en stund jag ska ta en tur?

Nu ska jag försöka göra iordning julkorten jag ska skicka. Jag hatar att fixa julkort. Typ det tristaste som finns. Men det är kul att få dem hörrni.

Längtar hem till julen och alla där hemma.

Kommentarer
Postat av: Sandra <3

Vilken kväll vill ni komma hit på middag?

Kram =)

2008-12-15 @ 06:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback