She hit the floor

Alltså jag blev lite inpirerad av Ewas msn-konversations läsande och satte igång och läste Hannas och mina koversationer från USA. Men sedan kom sommaren med.

26/7 från klockan 04.13 till 04.25. Kan vara den sjukaste koversationen i mitt liv. Hanna och jag möts på msn efter en blöt utekväll. Jag vill inte återge hela konversationen för det skulle vara trist för mig. Men Hanna påstod att hon var tolerant, det var hon ikke.

Sedan säger jag för att byta ämne:
Jag har vatten i örat och det ekar när jag tuggar ostbollar.
Hanna gick dock inte på den.

Nu ska jag sova, så jag orkar med morgondagen Det är något sjukt med mig. ¨å och lägg dig jätte tidigt eller jätte sent liksom. Lägg dig aldrig lagom. Natti, natti.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, vafan, detta kommer jag inte ihåg! nu blir jag nyfiken! :D längtar till lördag.

2008-12-15 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback