Sømn

Jag gick och la mig klockan tolv igår før att jag verkligen skulle sova ordentligt. Ewa bestæmde sig till och med før att sova på soffan før att inte støra mig. Men igår kvæll var jag deppig. Så jag somnade klockan sex imorse, party. Jag hørde innan jag somnade hur andra mænniskor gick upp. Inte okej, Clara.

Idag kanske jag inte ær helt med it matchen alltså. Jag længtar vældigt mycket efter mamma idag. Det kommer att ha gått en månad och 20 dagar innan vi ses. Så længe har jag aldrig vart ifrån mamma. Visst pratar vi i telefon titt som tætt. Men att krama mamma kan man inte ersætta med ett telefonsamtal. Pratade æven med spæd igår. Hon hade tagit hand om ladugården nær mamma var i Dublin. Duktiga hon. Hon sa att hon hade saknat mamma jætte myckert. Kanske inte så konstigt att hon saknar mamma, nær hon ær i Dublin, jag i Norge och Lisa på Kanaireøarna. 

Lisa och Totte komemr ju hem idag. :) Hopaps de haft en bra semester och att de køpt presenter år mig. Jag fick ett mms från Lisa i børjan av førra veckan som fick mig grøn av avundsjuka. En pool och palmer. Norge ær ju vældigt exotiskt det med. Snø øverallt har vi. Har blir det nog alldeles sækert en vit jul.

Frågan ær hur det ær hemma i Sverige. Får vi en vit jul?

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej vars. Tveksamt med snön asså. :/ Men jag hoppas.. in i det sista.

din mamma saknar nog dej typ ännu mer. :) men snart ses ni. Och vi också. Det blir bra.

2008-12-03 @ 19:24:24
Postat av: Anna

Nej Clara det får vi inte!

Men vi är glada att du kommer hem! :)

Postat av: Lisa

KAN JU SÄGA ATT DET KÄNDES FAKTISKT GANSKA EXOTISKT MED SNÖ IMORSE NÄR JAG VAKNADE...INGA BRUNA BERG O ÖKEN HÄR INTE =) pUSS O KRAM

2008-12-04 @ 09:29:41
Postat av: Sandra <3

Längtar tills ni kommer hit så vi får prata!! =)

Jag har haft så mycket att göra på sista tiden så jag har knappt hunnit läsa era bloggar. =(

Men väntar på er här hemma!! Hör av er när ni tänker komma! Puss

2008-12-04 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback