Snart hemma

Sitter framför datorn och tänker att jag ska och jobba kväll idag. Det var längde sedan man tänkte att man skulle jobba kväll när man satt hemma framför datorn. Måste säga att det är en skön känsla i magen. Stessen är borta...

 Så på lördag är det hemresa i den gula pärlen. ag längtar. Både efter resan och efter att komma hem. Känns som det är rätt najs med en roadtrip. Alla här i Norge frågar vart jag bor och jag säger alltid typ i Stockholm. Oj då så långt bort säger de då. Tydligen är de bara vana med värmlänningar.  

På lördag är det mddag i Husby som gäller på kvällen. Hoppas dok på att jag ska hinna åka in en sväng till stan efter och träffa alla som ska samlas hos David och fira hans 20-års dag. Vi får se hur mycket man hinner och orkar...

vi var där blixten hitta ner

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag längtar också!

2008-12-17 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback