The road to hell is paved with good intentions

Jag har hunnit läsa massor med bloggar idag. Internet har inte krånglat jättemycket och jag är glad. Jag har läst Calle och Alex Schulams bloggar. Jag tycker att de är så klockrena. Alex Schulmans blogg är riktigt bra, jag önskar att jag kunde skriva som honom. Men jag skulle ta bort alla elakheter han håller på med för jag är alldeles för tönt för att vara så. Tänk om jag skulle kunna skriva som honom vad roligt det skulle vara för de som läser min blogg.

Om en stund när jag samlat energi ska jag åka till Meny och hämta ett paket som Ewas mamma skickat till henne. Lars Winnerbäck filmen ligger i den. Ewa har väntat som en tok.  Jag har med väntat men på ett mer avslappnat sätt. Jag beundrar honom för hur han trollar med orden och hans sätt att betee sig.

Okej jag har just skrivit något slags beundrarinlägg till två männsikor som är så kända i Sverige på så olika sätt. Det enda de har gemensamt är väl egentligen att de kan hntera det svenska språket underbart bra. Det här inlägget skulle handla om min ganska ointressanta dag. Men det struntar vi i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback