A trip down memory lane

Min musiksamk gör just nu en big trip down memory lane, jag har just nu min pippi på min pappas favoritartiser. Som att man pappa tyckte att Brown eyed girl vr världens bästa låt, och just nu är det mest den som går på min MP3, jag vet att jag är totalt omodern som har en MP3 och inte en MP4 eller en IPOD men jag trvis väldigt bra som odugling på teknikområdet. Just nu går även högtalarna varma på Hanas hembrända skiva som jag fick innan hon for over there. Och när man hör på den så kommer det låtar så man inte kan låta bli att tänka på lilla Hanna som till exempel Move on med Jet. Och när man hör Beautiful disaster med Kelly Clarkson så tänker jag på alla kvällar man spenderade med Jessica och Hanna på Hannas rum då vi diskuterade allt och inget.

Nu skulle jag även vilja ta tillfället i akt att gör lite reklam... för Hanna. Hon har nämligen hittat tillbak till sin blogg och uppdaterade den faktiskt igår, första gången på ett halvår. Hoppas att det inte ska gå ännu ett halvår innan hon uppdaterar den igen. Men kika in på
nylund.blogg.se.

Igår var det exakt tre måndaer till jag ska åka till Hanna och hälsa på, jag har gått och tänkt hela tiden att det är ett halvår ungefär så jag kan ju säga att min väntan blev mycket kortare i ovh med att Hanna påpekade detta faktum på msn igår. Snart far jag iväg, so long suckers!!!!

Idag har jag och Johanna vart på en underbar liten affär runt mitt hörn här, en secondhand butik med 50- och 60-tals saker. Jag hittade självklart något jag bara måste köpa. En skit  in griffeltavla med coca cola märken på. Sedan hittade jag en sak som jag skulle kunna ge ganska många hundra för att ha på min vägg. En tavla när Elvis spelar in Jailhouse rock i någon studio. Jag älskade fotot men det var en stor lapp på där det stod "INTE TILL SALU!" på, så det var kört.

Johanna och jag har hunnit umgåtts väldigt intensiv dessa dagar, ugår var vi på prommis i Odlarn och sedan följde Johanna med mig hem så lagade vi mat och åt tillsammans. Och idag har vi vart i den underbara lilla affären och imorgon ska vi ut och gå igen. Kul att ha någon att promenera med.

Mabye I'm a girl
Mabye I'm a lonley girl who is in the middle of something
That she doesn't really understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback