Get me out of my mind

Clara "Tummen mitt i handen" Dahlin som skiver, och nu är jag riktigt förbannad. Bara för att allt ikväl har gått fel, jag skulle sätta upp min taklampa som jag köpte igår på ikea. Jag köpte en jätte fin lampa som jag skulle ah i köket. Men när jag packade upp den insåg jag att det inte skule funka i köket för att jag typ har special uttag där. Så då beslutade jag mig för att sätta upp den i mitt enda rum. Men allt gick fel och en propp gick, vilken by the way var felmärkt. Så jag kunde dött på fläcken, okej det hade jag kanske inte. Men det är farligt med felmärkta proppar, ska ringa min hyresvärd direkt imorgon och skälla!

Men jag fick i alla fall avbryta alla mina försök att sätta upp lampan och mamma skulle ringa Rutger åt mig och fråga om han kanske kunde komma och hjälpa mig. Tur att det finns folk att få hjälp av när man har tummen mitt i handen.

Mest synd tycker jag dock om mamma som råkade ut för mitt giftiga humör.

Men som sagt igår vad jag på IKEA och shoppade lite, jag köpte en tv-bänk, en skohylla, en taklampa med mera. Och vilken skilland det blev med en skohylla, mitt kaos till hall ser något normal ut.  Sedan handlade jag massa andra grejer med, typ ljus och olika burkar. Sedan när jag och Tessan skulle åka hem så lyckades vi åka åt fel håll på motorvägen. Men vi hade kul ändå. Särskilt när vi satt och skulle sjunga alla sånger vi lyssnade på på svenska, även om de var engelska.

Sedan åkte jag och storhandlade så nu är jag ganska pank, men jag har däremot mycket mat hemma. Sedan åkte jag och hämtade Tessan, Roland och Toppen Oskar på Duvetorp så åkte vi till Carro och så blev Roland och Toppen Oskar kastrerade. Sedan skulle jag skjutsa hem Tessan igen så jag var inte hemma förren vid kvart över tolv.Så idag har jag fått en riktig sovmorgon.

Roland var så knäpp inatt med, han var nog lite groggy efter att ha vart nedsövd så han kund inte gå ordentligt utan vinglade mest runt och vägrade sova när vi kom hem. Men efter många om och men somnade han på min kudde.

Men nu har jag så himla ont i huvudet efter mitt utbrott på lampan och elen, jag övervägde till och med en stund om jag skulle hoppa ut genom fönstret och ta livet av mig. Men med mitt flyt jag hade ikväll så hade jag väl brutit benen och armarna och fått ligga här i min lägenhet i flera månader och inte kunna röra på mig och bara kunna sirra upp i taket där det borde suttit en lampa.

Dagen grattis går till EmoAnna som har hittat kommentar-funtionen på min blogg. :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

det blir nog ordning på den där lampan nån gång...=) Puss o kram

2008-02-07 @ 11:29:46
Postat av: EmoAnna

Tackar så mycket! :)

2008-02-07 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback