I never thought I'd lay my heart on the line

Har haft en undrbar helg, att vara lediig är väl i sig i och för sig underbart men jag har kunnat både vilat och ha roligt.

I fredags kom min mor in till stan (efter en del övertalning) så bjöd jag henne på mat och vi tittade på Let's Dance och hejade på Karl Petter, Tony och Karin som vanligt.  Sedan åkte hon hem när det var nyheter så att det inte skulle bli så sent. Hon är gullig hon min mamma.

I lördags så tvättade, jag han alltså med lite nyttigt med. Sedan kom Ewa och hennes far och hämtade mig och vi for iväg mot Kogne. Där hade Sandra laddat med tresätters. LYX! Först fick vi en väldigt god välkomst drink, och den var enkel att göra med. :D

Sedan serverades toast skagen,  fläsfkilé och potatisgratäng och till dessert fick vi jättegod hallonkräm/glass. MVG till Sandra. Självklart bjöd kvällen på många skratt, som Ewas destruktiva sätt att äta pistagenötter till exempel. En underbar kväll blev det i alla fall med mycket god mat och skratt. Och det bästa med hela kvällen var väl att jag inte ens rörde den stora godisskålen Sandra ställt fram...

På söndgen bar det av till Husby för lunch och sedan åpkte jag och Tessan ut och körde lite bil, Tessan börjar ju äntligen  tänka på sitt körkort nu så jag visade henne några gångbara tips som jag själv fått lära mig. Sedan åkte vi oh gratulerade mormor som hade bemärkelsedag, hela 68 år blev hon. Och där var det kalas må jag säga.

Så nu måste jag ut och motionera mycket efter en så trevlig och god helg. Haha.

Idag har jag jobbat med Sofia på HIA, så himla roligt vi har så kul tillsammans. Och jag har verkligen kul på HIA nu för nu vågar jag skämta tillbaka lite elakare när människor bråkar med mig. Som Pia som bara bråkar och retas med mig hela tiden men nu kan jag sätta emot lite. Och idag lyckades jag galant med en venpunktion när Sofia missat så provade jag och jag lyckdes. Hurra!!!!

Igår så bokade jag och Sandra tågbiljetter till Lilleström i Norge så vi ska och besöka Jessica nu. Ska bli så himla kul. Vi kommer fredag kväll och åker hem söndag eftermiddag. På lördagen är det planer på att gå ut på krogen. Ska bli göy!

Kommentarer
Postat av: hanna

härlig helg, kul med jobbet och kanon med Norge!
life's working I can see!

2008-02-26 @ 00:05:57
Postat av: Jessica

Så kul att ni kommer!!! Min vardag behöver en upppiggning! Och den står ni garanterat för :D Love

2008-02-26 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback