I think I'm moving but I go nowhere

Jag var så himla positiv i förra inlägget och då är ju självklart någor tvunget att gå fel, jag blev sjuk. Heliga vinterkräksjukan, jag fick dock en lindrigare variant än min syster fick så jag ska nog ändå vara glad. Imorgon ska jag ringa och friskskriva mig så att jag kan jobba hela helgen, härligt. Nej men nu börjar jag bli trött på att vara hemma för att det värsta med att vara sjuk att man inte orkar med något.

Men nu känner jag mig piggare igen och jag har litte och med vart nere på Coopen idag så att jag kunde inhandla liet mjölk. Jag ska nämligen laga stuvade makaroner idag, det sägs att det är milt mot magen. Så får det bli då, och inte mig emot jag älskar stuvade makaroner.

Nu ska jag ta till en liten hyllning till Bjrn Gustavsson. Så jävla rolig, han är ju den största anledningen till att man tittar på Melodifestivelen. Du är det roliga i hasch och Du är glad och elegant, du är laktosintolerant. Klockren kille. Jag skulle göra slut med han från Hassan på en gång och bli ihop med Björn. För det är han som är Sodastreamad O'Boy!!!!

Sedan nu kommer en liten efterlysning med... Har någon sett min kalander. Den är saknad.  Min: Må bra 2008. Jag mår dligt när jag inte har kontroll och utan den. Så snälla om ni får syn på min kalander hör av er, jag är något ångestladdad utan den. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback