Way across the sea

Är väldigt way across the sea just nu i stora Stockholm. Närmare bestämt i Huddinge. Jag har lyckats införskaffat två par nya skor och en present till Lisa och Tessan. Enbart för att Tessan köpte läkerol till mig efter sin kryssning, man vill ju inte vara sämre.

Vi var och fikade på ett väldigt mysigt ställe som hade så jäkla svag chai latte. Sedan skulle vi gå till saluhallen och titta efterom att jag älskar saluhallar, jag vet att jag är nörd. Men då kom Madde på att hon hade glömt släca ljusen hemma och då hade de brunnit sedan halv tio på morgonen och klockan var halv fyra. Så vi rusade till pendel och åkte hem och nu sitter jag här. Haha

Imorgon bär det av till Helga för ansiktsbehandling och vaxning av benen, ser inte riktig fram emot att vaxa benen men man måste ju prova. Så det blir en blixtvisit i Stockholm bara, har ju inte vart hos Madde sedan stockholms crusing. Men det kommer jag  aldrig att glömma heller.  

Jag mäste bara berätta hur nöjd jag är över mina inköp idag, två par riktigt fina vårskor. Ett par med lite kläcktyp silvriga och ett per vita sneakers. Och hur snyggt är det inte på våren med vita sneakers? Jag ser mig själv glida runt i chicago med mina snygga sneakers. Ja, jag vet redan att jag är knäpp! Ingen idé att kommentera om det...

Nu ska jag ängna mig lite åt att tvinga min bästa vän att ge mig en massage!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skulle behöva en fett stor massage just nu...min rygg är satans stel :/ hehe

2008-02-02 @ 18:49:57
Postat av: Lisa

Du kom ihåg att nämna mig =)...varför har du köpt present till mig?! Puss o kram

2008-02-03 @ 13:18:18
Postat av: EmoAnna

Hehe, nu har jag hittat hur man lägger in kommentarer. :) Hur går det med ditt "nya liv". Jag var ute och gick i morse innan jobbet! :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2008-02-05 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback