What have we become, just look what we have done

Jag sitter framför datorn och är så trött att jag knappt orkar hålla mina ögon öppna, tändstickor efterlyses. Och ikväll är det säsongsstart på Grace atonomy, inte för att ajg följer det så jätte ambiöst men men.

I helgen ska jag jobba fredag kväll, lördag kväll och söndag dg så det händer inte mycket då inte. Det enda jag har att se frm emot den här veckan är sista delen av svår kärlek i Hållsta. Haha. Ska de få varandra eller inte? Svår fråga, eller inte.

Jag känner mig negativ idag vet inte riktigt varför eller jo det gör jag kanske. Men strunt samma. Imorgon ska jag och Johanna ut och gå, alltid lika trevligt. När vi talade idag i telefonen så frågade hon om jag och mamma vbille följa med henne och hennes mamma på teater. Jag och Johanna röstade för den inbillade sjuke av Moliere.

Minns att jag läste om den på svenska b med Katriina så nu har jag googlat på den:
Den rike hypo­kondrikern Argan betalar dyrt för att bli lurad av kvacksalvare och av sin giriga äkta maka, dessutom vill han gifta bort sin dotter Angélique med en riktig fåntratt medan dottern älskar en annan, tämligen självgod, ung man. Allt ordnar emellertid upp sig sedan kammarpigan Toinette resolut ingripit till de älskandes hjälp.

Jag var på Rinman i fredags på tal om Katriina och hon var en av de få jag träffade, jag blev så glad att se henne det var ju inte igår direkt. och ville träffa Ulla med men hon var inte där tyvärr. Jag hann även heja på Marie och Eva-Lena. Men jag känner att jag verkligen inte hör hemma där längre. Drt är många underbara minnen där ifrån men man går vidare. Veckorna innan studenten kände men en skräckblandad förtjusning inför studenten. men o jag själv får säga det så tycker jag det gått bra för mig och de lesta av minna vänner, alla är vi månag erfarenheter rikare. Och vi har klarat oss allesammans. :O)

Hoppas att G5 har tid med en middag under vecka åtta, vi vet ingenting eftersom att Ewa inte har behagat att berätta om hon jobbar eller inte. Ja, Ewa det var en pik. :P

Men Sofia jobbar ju på HIA nu i alla fall så jag har fått lite update om hur alla i hennes klass har dte och vad de gör.
Nu är det dags att knyta ihopo säcken i alla fall. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Fuckface !!! Jag har redan sagt till Sandra att jag kan på lördagen :P Ring mig imorgon :P

2008-02-14 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback