What's wrong with saying it the easy way

Har just käkat lite keso och kiwi. Alltså keso är så himla gott. Haha. Jag just kommit hem efter en lugn kväll på jobbet och nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon att jobba med.

Jag tycker så synd om min lilla mamma just nu, hon skulle ju få fint främmande ikväll av Tina och Berit och så går hon och får vinterkräkssjukan. Och jag tycker himla synd om mig själv med som är i riskzonen att bli smittad eftersom att jag träffade min kära mor med samma dag som hon insjuknade. Jag har fan inte råd att bli sjuk jag ska ju till USA!

Men nu ska jag sova, gröten står färigblandad på spisen så det är bara att sätta igång den imorgon bitti när jag vaknar, om jag inte gör iordning gröten så struntar jag i den så det är så bra att ha den bara stå och vänta på spisen. Haha, Jag vet jag är ett freak. :O)

Skulle bara vilja slå ett slag så här för Van Morrison innan jag somnar, har laddat hem delar av hans greatest hits och skulle vilja rekomendera tre riktiga pärlor. Brown eyed girl bara för att jag har så många fina minnen relaterade till den och min far, sedan Here comes the night bara för att dne är guld. Och sist men inte minst en helt av mig förut förbisedd pärla nämligen Jackie Wilson says bara för att den gör mig så underbart glad när jag hör introt på den så härlig. Jag bara ler när jag tänker på den!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gröt är äckligt...=) håller med dig om Van morrison, tur att vi har vår lilla pappa...=) Puss o kram

2008-02-17 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback