Det är jätte bra, men..... det är inte RUMBA!!!


Jag har två passioner just nu, det är komikerklipp på youtube och det är facebook. Därför tänkte jag dela med mig av två roliga saker jag kommit över. :P

http://www.youtube.com/watch?v=6G5o1DUKJBo

Det andra 'r från Facebook, idag gjorde jag ett quiz. Jag älskar quiz. Haha. Så jävla lättroad som sagt men idag gjorde jag quizet, What rockstar are you? Självklart blev jag:




You Are Buddy Holly

You're insightful, thoughtful, and a little on the shy side. You prefer to study and be thoughtful about your approach towards matters, and the focus shows. People find you quirky, but strangely alluring.


Jag är fan lie Buddy Holly, I love Buddy Holly han är så härlig på något töntigt sätt. Och hans underbara musik. Åhhh. Peggy Sue lixom och That'll be the day. Så himla bra låtar. När jag hör That'll be the day tänker jag bara en farbror på Trumslagargården. Varje gång jag skulle ta hand om honom drog jag på hans 50-tals skiva sjöng med och tänkte på power meet. Haha.

Nu börjar jag längta till Power meet fan, Madde har ju bokat hotell till oss. Det kommer bli roligaste helgen i år, eller av de roligaste helgerna i år. För 2008 ska gå till historien som det bästa året i mitt liv har jag bestämt mig för! 


Kommentarer
Postat av: Fridah

de två sakerna gillar jag också starkt.

Postat av: Lisa

jag vart john lennon...=) skulle nog gärna vilja ha vart nån lite tuffare...=) det där klippet var skitroligt...har inte sett det förut....=) Puss o kram

2008-01-15 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback