Det är pass på Kungen

Jag sitter och tittar på gamla klipp på Robert Gutavsson, så klockren människa. Mn kan inte låta bli att asgarva för sig själv framför datorn. Han är ju lxom en klassiker sig eller vad sägs om när han imiterat Tony Rickardson, när han var alkoholist på Allsång på Skansken med en iller under armen och klassikernas klassiker när han dricker klorin. När jag var mindre vågade jag inte titta på när han drack klorin för jag tyckte det var otäckt. Haha

Idag ska mamma och Tessan komam och kanske kan jag väl bjuda på en fika sedan ska vi skjutsa Tessan till Hällberga och mamma pratade om att ta en tur förbi Ärla till Lisa och Thomas. Det vill jag för jag vill spela gitarhero. Roligaste tevespelet just nu. Synd att jag dör på en gåmg bara. Eller blir utbuadateradd menar jag.

Igår var jag och gratulerade Jonas han fyllde ju 20 förra helgen när vi var ute. Så jag var där en stund och drack och snackade skit. Mycket kul folk där, som man firade nyår med. Så självklart skulel nyår gås igenom i detalj. Men jag verkade vara mest uppdaterad. Sedan kom Sofias pojkvän och hon sa: "Det där är Clara, hon som pratar så mycket"

Då bestämde jag mig för att vara tyst. Haha. Men då sa alla att det var så bra att jag pratade för det betydde att jag var social. Frågan är jag social eller en babbaelmaja?

Men nu ska jag äta för snart kommer mamma och Tessan ju.:P



Kommentarer
Postat av: hanna

Du är social clara!
haha, jag kollade oxå på gustavsson för ettag sen på youtube, tony R är ju historiens bästa immitation!
och det är bäst att du tränar upp dej på guitarhero för när du kommer till mej blire spela av. Min tredje familj har Rockband, det är som guitarhero men man kan även sjunga, spela bas eller trummor. Älskart!
Vi hörs!

2008-01-13 @ 22:49:25
Postat av: Martin

Social! Vem älskar inte när du pratar? :)

guitarhero är tråkigt. (jag är dålig) haha

2008-01-13 @ 22:58:23
Postat av: Jessica

Robert G är klockren...fan världens bästa komiker!! Babbla på du Clara...det är bara göy!! :D Miss u! Puss

2008-01-14 @ 07:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback