Högmod går före fall...

...borde ingen berätta det för min plånbok. Igår var en sjuk dålig dag för min ekonomi.Bara för att man har lite mer engar på sitt kort än man brukar så ska man inte bestämma sig för att göra slut på dem. Men Mariah ville så gärna ha teqila, synd at hon var upptagen så att hon inte fick någon då. Fast hon ville nog hellre sitta i soffan med Martin än shotta med oss.

Young love, vad roligt det är att se människor bli kär. Man blir så glad så man vill skutta lite ju.

Så igår var det dag för krogen IGEN, jag vet jag är helt hopplös med att gå och fest nu för tiden emn så är det jag lever livet litegranna. Men jag har alltid en anldening att gå ut som igår gick jag ut för att det var Jessicas sista partynight i Sverige. Och hon har inte vart på Lotus sedan agusti så man får väl offra sig...

Så jag och Jessica inledde ju inte jätte stark, vi inledde med en pizza så kom Jonas och slöt upp. Sedan efter ännu en timme dök vår eminenta talhållare upp Martin. Sedan helt ur det blå kom Julia. Emil var också här en sväng men han försvann lika snabbt.

Men vi hade så trevligt och hade massor att tala om. Sedan dök Lillth, Cissi och Mariah upp. Då var vi tvungna att prova vattenpipan. Det gick dock inte så bra, men det gick. Men som jag sa till Mariah: "In Sweden we don't smoke pot". Det blev lite melon istället.

Så drog vårt glada gäng till Lotus, jag kan ju inte påstå att det var massor med folk tyvärr. Men det var väl en och annan man kände igen.

Sedan skulle jag en sväng till Dannes med men jag fick något spel så att jag gick tillbaka till Lotus och det räddade min kväll.

Jag och Martin planerade som vanligt att vi skulle flytta ihop, eller jag planerade och martin fick lyssna. Men det är ändrade planer nu, jag ska försörja Martin tills han är klar sedan får han försörja mig. Men han läser ju sånt där som man aldrig blir klar med. Haha.

Sedan berättade Martin ioch jag massor av reseminnen, bland annat när vi var i USA och Martin byggde ett vitt hus. Och när vi var i Oslo och jobbade sju, sedan hade vi även hunnit besöka Mallis, Ystad och Tyskland. Jag vet dock ej vad vi gjorde i Ystad. Jag är tydligen väldigt berest.

Sedan försökte jag hitta en resepartner till jag ska åka till Hanna och hälsa och förvånansvärt många ville med, jag är ju så rädd att jag ska gå vilse när jag ska till en ny gate i mellanlandningen.

Vad ska man göra ända fram till maj?
Mörkret är så tungt och alla männskor är som is.

Hanna jag längtar så extemt mycket tills vi ska träffas!!!

Nu ska jag städa efter förfesten sedan ska jag äta för det har jag inte orkat gjort, jag har mest glott på tv.

Kommentarer
Postat av: Martin

Det var ju gulligt skrivet tycker jag haha! Vad kul vi hade igår :D

2008-01-06 @ 17:40:49
Postat av: hanna

sitter här och småskrattra för mig själv av ditt inlägg. tur att du inte ser mig just nu;)
haha, kan verkligen föreställa mej dej clara; "in sweden we don't smoke pot!" haha, så jäkla skööön!
maj kommer bli oförglömligt.
Luv!

2008-01-06 @ 17:56:49
Postat av: Lisa

Måste erkänna att jag är lite avundsjuk på dig som ska ut o resa...fast det ska jag oxå men inte förren i november...=) Puss o kram

2008-01-07 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback