If that ain't love, I don't know what love is...

Jag känner mig oförklarligt depp ikväll tyvärr. Det måste vara att Roland är hos Tessan.

Sedan känner jag en otrolig längtan att prata med Hanna eller Jessica på msn. Detr känns som det är länge sedan senast och mycket att avhandla.

Men imorgon ska det bli roligt då ska jag på filmkväll med  några jobbarkompisar. Ett litet steg för mänskligheten men ett stort för Clara. Nej men det känns kul att lära känna sina arbetskamrater lite mer.

Det är rätt så konstigt, när jag lämnade Roland idag så kändes det rätt skönt för att jag får sova i lugn och ro, det luktar inte från kattlådan eller äckligt blötfoder i hela lägenheten. Men när man kommer hem så känns det rätt så tomt och ensamt trots allt. Igår när mamma kom så föreslog jag att vi skulle fika på stan men då sa hon att hon hellre fikade hos mig för att hon ville träffa Roland. :D

Och när hon stod och kramade honom så sa hon typ att om man inte har barnbarn så duger han så bra. Och Roland är ju min lilla bebis, och tänker inte skaffa skaffa barn på många år. Så Roland får duga bra för henne så länge.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe ja jag kan tänka mig att Roland är som din lilla bebis :P Kul med filmkväll! Vad ska n se för film? Ska ni käka oxå?

2008-01-29 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback