Så jag talar ut

Igår så ringde jag min mor och då sa hon att hon skulle komma och spontan fika, Anna och Tessan skulle med. Och eftersom att jag och Anna lever nyttigt liv var det bara gå och handla frukt så jag kunde bjuda på lite fruktsallad. Väldigt god med fruktsallad, bästa efterrätten ever.

Ja men i alla fall, en spontan sak leder ofta till mer spontana saker för miug. Så kvällen igår slutade med att jag åkte till Tessan och åt kvällsmat. Vi lagde kyklingwok vilken blev alldeles för stark så jag drack väl cirka två liter vatten igår kväll. Vilket leder till det komiska jag skulle berätta om. Det gick inga bussar hem igår så jag fick sova hos Tessan.

Så på natten vaknade Tessan av att jag klappade henne på benet för vi sov skavfötters och jag sa åt henne att vara försiktg och hon frågade varför. Då svarade jag jag att jag hadwe glas i sängen och att hon kunde sparka på dett. Då frågade hon mig varför jag hade lagt glasögona där och då sa jag att jag hade ett glas vatten där. Och sedan började jag sjunga: "I have a glas of water". Vilket ledde till att Tessan låg och asgaravde och jag frågade henne om hon inte hört den. Jag hittade bara på i sömnen.

Jag har en förmåga att hitta på sånger men bara när jag sover eller är riktigt på lyran. Men de jag hittar på när jag sover är betydligt trevligare.

Så Tessan hade legat i sängen och bara väntat på att jag skulle få vakna så att hon kunde håna mig lite. Men jag tog inte så illa upp jag vet att jag kan vara lite tokig när jag sover. Som när vi var i London på praktik och jag pratade med Ewa, bella och Jojjo på engelska. "Can you turn of the lights please, I'm trying to sleep."

Men nu ska jag försöka få någon ordning på mitt hår innan jag går till jobbet. Jag ser ut som en vilde!  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är bra rolig när du pratar i sömnen =) Puss o kram

2008-01-28 @ 16:24:37
Postat av: Ewa

Haha, "Please stopp talkning, I need to sleep" =)

2008-01-28 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback