Sådana här...

Det är som dessa dagar man ska ligga kvar under täcket dra fram mobilen och ringa till jobbet och säga att man inte kan komma för att man har ont i halsen eller att katten hållt en vaken hela natten. Men nej plkttrogen som man är har man gått till jobbet ändå. Och idag har vi slitit som djur.

Jag älskar oftast mitt jobb men idag var jag ta mig tusan tveksam. Nej jag gillar det men när man kommer på morgonen och inser att man har tre överbeläggningar och en varning för vinterkräksjukan då vill man inte tycka om sitt jobb.

Särskilt jag som hjälpte den misstänkt vinterkräkssjuke så Tina fick fixa mat till mina patienter resten av dagen. Men varningen togs sedan bort och jag kunde andas ut. Jag slapp den idag med. Haha.

Men det är bra att jag jobbade med ett så skönt gäng idag, och Ann är ju bara så bra att jobba med. Skäller inte på mig när jag glömmer bort allt jag ska göra.

Nu ska jag sätta mig i soffan och när jag orkar resa mig ska jag laga fett god mat. Har köpt kyckling och färsk pasta, frågan är väl bara om jag någonsin orkar resa mig...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du inte får kräksjukan...annars kan ju ag komma o krama dig...fast jag smittar väl inte längre...=) Puss o kram

2008-01-09 @ 18:10:19
Postat av: Anonym

Hoppas att det känns lite bättre at gå och jobba;)

2008-01-10 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback