To late

Det är aldrig försent att be om ursäkt har jag hört, men det är försent att ångra saker man redan gjort.

Nyår var intressant, a wild one. Haha. Mamma Hilton gänget hade fixat en underbar fest som sent ska glömmas. Maten var god, eller kexen och gurkan efter som att det var det enda jag hann äta eftrersom att det fanns så många roliga människor det fanns att prata med. Jag satt med Madde, Sandra, Cissi, Mariah, Martin och David, alltid lika trevligt gäng. :P

Vad är värt att nämnas om den här kvällen? Lilla listan:
- Milk the cow, muuuuuhhhh
- "Uteliggaren i min trapp"
- Happy new year, ulk
- Ziggisfighten
-Grogg på endast mjölk

Roligast var nog teqilaracet men det var också det som förstörde stora delar av kvällen. :P

Jag tappade bort min kamera väldigt dumt, men den kom fram igen. Men lika roligt var det inte för Johanna som blev av med sin sprillans nya mobil. Och så hade idioten som snott den skickat massor av sms till folk som Johanna kände.

Vad är det mer värt att veta? Kano kallade mig Klaris hela kvällen, haha. Men jag fick min hämd. ;D

Nej det allra allra roligaste var att Sandra somnade i mitt trapphus, alltså det gjorde fan hale min kväll!!!

Nu ikväll ska jag åka ut till Stora sundby och min mor har lovat mig en smaskig middag men nu måste jag packa för det brinner i knutarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fet naice pånyår vi hade

2008-01-05 @ 12:10:07
Postat av: Ewa

Gott nytt år =) Haha, bättre för sent än aldirg =)

2008-01-05 @ 13:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback