9 dagar kvar


Sedan är kogänget samlat igen <3

Jag mailade Hanna igår natt började vid halv tolv och gick och la mig halv två. Jag avslutade med: Döda eller älska mig Hanna, detta är sanningen. Hade fått ett svar imorse att hon älskade mig i alla fall. :P

Nu ska jag försöka knalla iväg och handla en födelsedagspresent till Sandra ska bli riktigt roligt. Jag tycker om att handla presenter. Jag gillar att handla överhuvudtaget, men när jag handlar presenter känenr mig mig inte så himla ego. Haha

Jag funderar på om jg och Sofia kanske ska kunna svänga förbi någon teknikaffär när vi är och handlar på torsdag så jag kan införskaffa en ny kamera... :S

Kommentarer
Postat av: hanna

fyfan vilken trio det där fotot innehåller..

2008-07-08 @ 23:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback