Ångest är det pris vi betalar för sinnets rörlighet. Växter och stenar känner ingen ångest.

Jag har drabbats av seriöst ångest. Den kom och slog mig i magen på väg ner till tvättstugan. Jag har fått post-power meet ångest. Detta drabbar mig varje år söndagen efter power meet och håller i sig ett par dagar. Lagom i oktober dyker den upp igen, december och mars med.

Detta är ångest som oinvigda inte kan förstå. Hur ska jag klara mig ett helt år? Särskilt i år det har hänt så mycket. Jag vill spola tillbaka och återuppleva.

Detta kan tyckas väldigt töntigt. Men jag har just upplevt en av de bästa helgerna på året och nu är det bara att vänta ett helt år tills nästa gång. Mitt liv är ju så perfekt i övrigt så power meet är det enda jag behöver ha ångest för, or not. Men jag känner oron i kroppen helt ärligt....

If I could turn back time

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror jag dissar power meet i fortsättningen! :) haha

2008-07-07 @ 00:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback