Att skapa

Nu ska jag skapa ett trevlig blogginlägg tänkte jag. Svårare än man kan tro. Jag är inte så himla rolig. Men jag vet väl någon som gillar min blogg i alla fall. Madde tycker jag har fr lite bilder, men just nu är jag ju kameralös och det känns helt värdelöst kan jag berätta. Jag måste skaffa en innan torsdag insåg jag just. Jag tänkte även skapa ett inlägg utan att nämna power meet, svårare än vad man tror om man heter Clara i alla fall. Men jag tänkte därför tipsa om en blogg jag gillar, så himla härligt frispråkig är hon:
http://hanky.se/dominika

Veckan är fullt planerad:
- Imorgon: Jobba, handla present till Sandra.
- Onsdag: Jobba dag, kanske träffa mor, kanske träffa Jecca.
- Torsdag: Storhandla med Sofia och på em blir det en överaskning för Sandra som just fyllt 20 år med G5 i Malmköping.
- Fredag: Träna med Sofia och jobba kväll.
- Lördag: Jobba dag, och på kvällen ???

Jag behöver ha något riktigt roligt att göra känner jag för många av mina vänner ska på Kent och Håkan. Jag dissar dem, jag gillar inte Kent. Men när alla andra ska ha kul vill jag med ha roligt, men bara inte på samma sätt. Jag kanske ska ha en ost och vinkväll med några väl utvalda vänner, nej just det alla ska ju på piss-Kent. Haha.

Dessutom funkar inte riktigt ost och vin för mig, senast jag och Jessica skulle ha det så blev det bara ost för Jessica var tvungen att köra hem. Men nu går till ju till och med nattbussar till landet. På tal om nattbussar jag hörde en liten fågel viska i mitt öra att Jonas ledde en kär vän till den i lördags då någon inte var helt nykter. Hihi.

Kommentarer
Postat av: hana

tack clara att du missar kent och håkan! så behöver jag inte känna mig helt ångestfylld iaf!

love

2008-07-07 @ 23:46:42
Postat av: Jessica

Jag kan erkänna...det var jag! :P

2008-07-08 @ 10:47:14
Postat av: Frida

Clara följ med oss på kent! Jag är inte heller största fanet men det blir folkfest tror jag:p

2008-07-09 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback