Bright side of the road

Det finns inte så många artister som kan muntra upp mig som Van Morrison. Jag vet inte varför faktiskt. Men att sätta igång hans bright side of the road ger mig lite shivers. Gud vet att jag kan behöve lite positivt nu. Jag har endast lyckats få i mig ett glas isvatten och ett glas juice átt dricka sedan imorse. Det gör ont!!! Och allt mamma och mormor säger är att jag ska dricka dricka dricka.

Sofia har vart här. Hur gullig får en människa vara egentligen? Hon gick hem och hämtade sin sex and the city box så att jag ska ha något att roa mig med när jag är sjuk. Hon erbjöd sig även att gå och handla åt mig. Och det var bara att ringa om jag behövde något. Skönt att ha någon på så nära håll som ställer upp. Tack Sofia!

 Dags för en dos med alvedon nu då. Urgh. Men halsen mår lite bättre av det i alla fall, febern med för den delen.

Jag är ledsen att jag är sjuk, ikväll var det grillkväll i kåtan hos Frida. Imorgon skulle jag och Tessan och hälsa på paps. Tessan skulle komma förbi en sväng i alla fall imorgon och hämta sina glajjor. Hoppas att hon tar med sig lite isglass. :P

Pratar nu med sjuka Hanna, alla är sjuka just nu känns det som. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback