Hon har försökt leva som alla andra

Jag och Sofia har tränat idag. Jag känner mig så duktig och hurtig när jag tränar innan jag ska till jobbet. Jag tycker att dt är kul att gå på gymmet och titta på vältränade människor. Jag kanske går på fel gym då iofs, då borde man fan gå på power gym. Men de är ju för vältränade. Det är ju nästan otäckt.

Jag är så glad för ag fick lite färg igår när vi var på picknic. Jag får aldrig färg annars. Jag är så avundsjuk på alla som bara sticker ut näsan genom dörren och sedan är de pepparkakor. Äsch det är fint att vara blek med, kanske finare på vintern på på sommaren.

Nu ska jag bara fixa mitt hår. Jag blir fan tokig på mitt hår jag önskar jag hade enkelt hår. Men icke. Jag ser ut som ett skogstrol för det mesta u huvudet. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback