I don't want to feel like it's the end of the summer

Kent och Håkan ikväll. Jag var fört på förfest hos Lillit sedan var det förfest hosSofia. Sedan ner till staden och sitta och lyssna lite på Kent. (bilder kommer). Men palla Kent Sofia och jag drack jordgubbscider, ringde upp hennes pengar på mobilen (dags att skaffa abomnemang),käkade kebab och sedan kom Putte och mötte oss. Killar är så oroliga för oss tjejer om nätterna. Men än så länge har det gått bra för mig i alla fall.

Nu sa jag sova. Jag sakar Hanna och önskar att hon var online. men det är utbyteshelg de här helgen och nästa helg är hon hemma igen. Så jag borde inte sakna henne. Men hur kan man läåta bli att skna denna underbara människa. :P





I don't want to spend another day in yhe city

Kommentarer
Postat av: Martin

Och jag säger bara en sak... älska Håkan.



Och så förstås, vad kul det är att Hanna kommer hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback