I don't look back I look beoynd

Sorry Frida, jag måste dissa Kent i vilket fall som helst för att jag är bortbjuden. Men jag kommer förbi en sväng på förferren. :P

Jag kanska ska börja med gårdagen så att detta ska bli rätt.  Efter jag hade skrivit i bloggen igår satt jag mig ju på röda blixten och for till pappa. Var först nere på stan en srund och insåg att jag är alldeles inkompitent. Jag kan inte pumpa bakdäcket på röda blixten. Jag har försökt två gånger nu men det är omöjligt. Så istället får jag cylka med platt bakhjul.

Kom till pappa i alla fall. Han sov mest hela tiden, jag väckte honom när det var dags för mat. Gick sedan hem efter det och lagade lite mat till mig och Jessica. Jag fick muta henne med lite mat för att hon skulle komma in till stan. Sedan var det dags för förfest hos Lillith. I love hennes lägenhet. Hiss och balkong hade den. Åhh. Kvällen blev bra men något urspårad. Hur stark är det inte med jello-shots lixom.


Vi hann även med att försöka bräcka varandra i urspårningar. Jag tror fan att jag vann. Lillith kom som tät tvåa. Marie hade en ganska odramatisk urspårning men ändock en urspårning.

Så imorse vaknade jag fem i tio och insåg snabbt att jag skulle bli sen till Sofia, eftersom att jag skulle möte henne vid tio och åka och storhandla. Men sju över tio var jag där. Sliten som tusan. Hade glasögonen hade jag glömt med. Vi handlade, tiden rann iväg. Vi var även inne på el-giganten där Emma som jobbar där hjälpte mig att välja ut en kamera. Jag var fett stressad och ville bara ha en kamera. Emma sa att jag var en lätt kund, jag vet jag är lättlurad.

Sofia bjöd även hem mig på lördag. Putte skulle festa med sin bror och hon ville ha tjej sällskap. Hon hade berättat för Puttes bror att jag var singel, söt, smart och bra på engelska. Hon är för rar Sofia.

Sedan efter var storhandling åkte jag hem slängde in saker i frysen och kylen bytte om och rusade till bussen. Sandra och jag träffades och tog bussen tillsammans. Väl framme i Malmköping mötte Ewa oss. Vi gick till Tempo och shoppade lite till vår picknic, Ewa hade redan köpt det mesta men lite mer gott följde med.

Eftermiddagen spenderades vid sjön i solen i Malmköping. Underbart väder. Underbara vänner. En underbar dag. Ewa skjutsade sedan hem oss. Vi stannade dock hos Sandra och fikade. Som om vi inte redan hade ätit tillräckligt mycket gott på picknicen. Älskade Sandras och Roberts lilla hus. Källartrappen var dock livsfarlig.


G5 - forever


Sör, smart och bra på engelska? Haha, NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback