Ibland mår man mindre bra

Är hemma idag. Mår inget bra, men bättre än imorse i alla fall. Jag vet inte om det är att det är mycket eller vad det är. Så dagen kommer ängnas åt att vila upp mig, städa lite och att inte gå utanför dörrren till min lägenhet. Eller det har jag redan gjort för jag har vart ute med sopor. Men inte läämnde gården då i alla fall.

Jag lyssnar på Boston idag igen, More than a feeling, den är ju så bra. Jag tänker mucho på rockband och Hanna nr jag hör den. Laddar även hem lite ny och fräsch musik, vad sägs om Duffy. Hur bra är inte Mercy. Jag tror att hennes skiva är en perfekt städskiva. Jag vil ha en perfekt städskiva, eller vill ha jag behöver! För att motivera mig lite.

Igår var Sofia och jag och simmade innan jobbet. Sedan åkte vi till mig och åt lunch och sedan till Sofia och plattade våra luggar. För jag Clara Dahlin är en jubelidiot och har glömt min plattång hos mamma i Husby. Ska nu försöka smöra mig in lite hos Sandra så att hon hämtar den åt mig. :P

På ett sätt skulel jag verkligen vilja gå ner till stan till Claes Ohlsson idag och köpte små vita krokar så att jag kan sätta upp lite saker på min väggar idag när jag är hemma och inte har något bättre för mig. Jag är relativt uttråkad. Men jag ängnar mig nog åt dammsugaren det är mer akut. Jag insåg just att jag ndå inte får upp några vita krokar för att jag har tappat bort min hammare. Antagligen ligger den under allt sjit på golvet i min klädkammare. Det är det enda stället jag inte letat på. Men hur hamnar min hammare i klädkammaren när den ska vara i städskåpet?

Btw ringde jag Ewa idag. Anita svarade Ewa körde bil. Färsk som hon är med körkortet frågade jag Anita om hon var glad eller rädd. Jag fick svaret både och. Haha. Lovley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback