Ibland så...

är man mer eller mindre pigg. Jag är mindre pigg idag. Jag är så trött så ögonen vill stäbgas nu och sva och de ska de få göra.

Jag dörmde hemska drömmar inatt. Jag drömde att jag hade fest på logen i Husby och så började det brinna och hela ladugården brygghuset och mammas hus brann upp. Och när jag ringde brandkården skrattade de bara åt mig och skickade ingen brandbil Allt var mitt fel bara för att jag hade haft festen. Hemskt... Konstiga var att jag drömde om att jag hade träffat min sanna kärleken i drömmen med. Synd att allt blev överksuggat av den hemska branden bara.

Nej, nu ska jag sova! Drömma sötare drömmar dock.

Kommentarer
Postat av: hanna

du de där lät inge vidare alls.

men du har ju iaf fått drömma om ljungberg en gång. är fortfarande avundsjuk för det...:)

2008-07-02 @ 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback