I'll never be your stepping stone

En skön kväll på jobbet. Jag har haft att göra hela tiden men aldrig för mycket. Men jag har en grej jag har gått och tänkt på ända sedan vi åt på jobbet. Jag berättar att jag tappat bort min kamera på Power meet. Då säger Linda till mig: Jag tycker det verkar som att du är berusad ganska ofta Clara. Var det en liten hint om att jag kanske borde lugna ner mig och gå med i AA månne?

Då kommer jag och tänka på Dricker jag för mycket och för ofta? Nej, jag dricker inte så ofta men ganska mycket. När jag var mellan 17 och 19 år då hade jag någon fin spärr så jag faktiskt inte alls ofta blev asfull. Det hände men det var inte ofta. Efter 19 gick allt utför. Fats jag anser nog inte riktigt att jag alltid blir asfull när jag dricker nu heller. Fast i och för sig går gränsen för någon som är asfull ganska grov för mig, asfulla människor är verkligen plakata för mig. Det har jag inte vart på länge.

Imorgon jobbar jag dag. på kvällen blir det förfest hos Lillith med Cissi, Jessica, Frida och Marie. Men Jessica och Frida skulle inte ut. Inte jag haller jag är pank, men jag kan ju dricka lite av akoholen jag har kvar sedan helgen. :P Det blir en lugn kväll, promise.

Kanske dags att ringa AA innan jag somnar då!? God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback