It's my life

Jag har lite sommarångest igen. Den kommer och går den där jävla ångesten. Just nu handlar min ångest om att jag inte ska hinna med mer i sommar eller rsten av mitt liv. En medelålderskris när man nyss är 20 år fyllda, det är just snyggt. Lite beror det nog på att detta har vart en av de roligaste sommrarna i mitt liv. Den känns bara så bra, jag ahr ett jobb jag trivs med och umgåtts med vänner jag tycker om. Känns bra efter en ganska ensam höst och vår. Varje sommar har jag och Jessica sagt att detta ska bli bästa sommaren någonsin. Det sa vi inte i år. I år har det blivit så, men nu vill jag inte att det ska ta slut. Jag tror dock att det mesta av denna ångest beror på att jag är sjuk och uttråkad. Jag hatar att vara sjuk och idag mår jag lite sämtre än igår och det kan jag inte säga till mamma för då skickar hon mig direkt i säng. Så nu ska jag till mormor och äta lunch i alla fall. Det skadar inte med en hederlig husmanskost lunch känner jag. Men jag måste dricka mer vatten. Way mer. Så vad händer på fredag nu då? Ännu en källa till ångest...

Kommentarer
Postat av: Sambo

Ångest för sommaren, ja då kan vi bilda klubb! haha

2008-08-02 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback