Jag borde sova

Men jag lagar mat tills imorgon så jag ska ha nåon mat på jobbet. Jag har jobbat med lokalvårdar-Annika idag. Väldigt stressigt vi fick två nya patienter och en från akuten. I'm dead now.

Jag skulle vilja vara batwoman, dels för att Patric Bateman är sjukt snygg i rollen som Batman. Dels för att jag har alltid drömt lite om att vara hjälte. Det vore inte helt fel att kunna flyga (typ i alla fall) och ha en bil som går väääldigt snabbt. Keep dreaming, Clara.

Jag håler på att ladda min ipod nu så att jag ska orka gå till Barbro och Rutger imorgon och vattna deras blommor. Men nu är det ju så att när jag skulle ladda in musik i den så insåg jag att Hanna har laddat den full med musik. Frågan är om hon laddat den åt mig eller om hon gav mig fel. Är hon så rar att hon laddar min Ipod? Haha

Nej nu ska vi se om maten är klar sedan är det dags för lite SATC. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback