Klockan rusar iväg bara

Klockan är helv elva och jag tycker just att jag kommit hem från jobbet. Jag ska försöka laga ihop lite lunch tills imorgon innan jag lägger mig i sängen och glor på sex and the city. Jag tror det får bli lite couscous med cremefraiche och lax. Mums. 

Imorse ringe och Lisa oh frågade om de kunde lämna min tavla Tessan köpt til mig i nyköping. Självklart sa jag, jag var ju vaken. men jag gick och la mig och somnade om.Typiskt mig. Därför vaknade jag 11.30 idag. Haha. Men jag behövde ta mig tusan sova ut- Nästa sovmorgon blir lördag men då är det full fart på kvällen så då är man ju ändå inte pigg när man vaknar. :P

Jag har bett nettpersonalen att ringa och väcka mig imorgonbitti. Så jag inte försover mig. Vore pinsamt om det hände två gånger på en vecka. Kicki ringde ju ch väckte mig igår. Fem över sju. Jag var på jobbet fem i halv åtta. Bravo!

Jag fick ett brev idag, ajg höll på att smälla av. Det stod på finska på kuvertet, jag ska inte ens berätta vad min första tanke var. Men i alla fall var det från hittegods i Finland som hade något som tillhörde mig och de kunde skicka det om jag ville betala för det. Jag antar att det är mitt körkort så jag får väl snällt betala. Så nu har mitt kötkort vart i Finland utan mig. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback