Lördag

Inte bara fredagen den här veckan bjöd på roligheter. Jag var trippelbokad på lördagen insåg jag snabbt. Men valde det jag lovat tidigast. Alltså skulle det bli grillning hos Frida med massor av bönderna. Men på grund av diverse skjuts problem så blev det istället förfest hos mig inför utgång på Harrys. Vi kom ju in. :P

 

 

 

 

I kön på Harrys träffade vi Oscar och Erica som hade vart hemma hos dem och firat Ericas födesedag. Oscar är så najs att gå på krogen med, han är ju typ bäst på att dansa. Även massor med HIA människor var där. Kvällen höll dock på att sluta snöpligt för mig då alla som jag var där med gick ifrån krogen. Men jag var med Oscar då resten av kvällen, sedan när Harrys stängde så träffade jag lite HIA-änglar utanför. Så det blev ju lite fetrfest hos lokalvårdar-Annika dårå. Sedan gick jag och Mia och käkade korv och glass på statoil. Så det blev ännu en sen natt.

Imorse klockan elca ringde i alla fall lokalvårdar-Annika och sa att hom var så hungrig så hon höll på att dö och hon hade ingen mat hemma. Så det blev en pizza, hon åt kebabpizza utan kebab. Haha. Resten av dagen har jag bara slappat, jag har dock diskat och plockat undan efter förfesten. Som tur var så var den rätt så städad. Ikväll blir det lite Batman begins tror jag.

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback