Morgonen

Vilken morgon. Klockan fem imorse ringde jag Jessica och frågade om hon inte kunde plocka upp mig när hon skulle till Lillit. Självklart. Sagt och gjort strax efter det plockade hon upp mig och vi for till Lillit för att där möta Eva, Kjell, morfar Anders och mormor Britt. Hannah plockade vi upp efter vägen.

Så begav vi oss mot Arland, mamma Eva hafde gjort en underbar Ior med amerikanskaflaggan i hårbandet. (Bilder kommer). Hannah och Lillit hade klåpat ihop en jätte fin skylt, det var mycket tid nerlagd på den. Jessica och jag bidrog med oss själv och ett gott humör. :P

Så kom vi till Arlanda och väntan började, vi väntade nog cirka en timme. Jag vet inte jag minns mest att jag bara ville att Hanna skulle komma ut. Så kom hon plötsligt där. Så fin i ny kjol och sjukt bruna ben. Nu är hon hemma, nu slipper vi oroa oss mera. I alla fall tills nästa äventyr, vad nu det blir.

Skönt är det att det är gjort i alla fall. Nu ska jag sova två eller tre timmar sedan kommer ju Sofia Särbo när hon jobbat så ska vi bege oss av till gymmet. Hurray. Att man kan vara så hurtig som jag, jag som inte har en hurtig cell i hela min kropp.

Så god natt för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback