Nej till allt...

Jag skulle vilja vara som Lars Winnerbäck och säga nej till allt jag vill. Losen up Lasse. I love him. Han har så skön röst, han är underbar. Jag längtar tills hans spelning i sommar på Strömsholm. Picnick med närmaste vännerna och lite rödvin a la Lasse. Torsdagen den 14:e agusti. Jessica verkade inte helt främmade för det när jag hämtade henne ikväll vid tåget. Det glädjer både mig och Hanna otroligt kan jag berätta. Jag ger mig sjäklv rätten att tala för Hanna med i denna fråga.



Sommaren 2008 är halvvägs igenom men jag har inte ens börjat känner jag. Okej då jag började sommaren med Midsommar, sedan Power meet. Sedan Hanna och då är det sommar på riktigt! Vad har jag bestämt mig för att göra denna sommar mer då? Jag har redan spikat Stockholms cruising. Den var klockren förra året och bör bli det i år igen.

Första gången Madde och jag träffades efter vår osamshet som varade i ungefär ett år. Men allt var lixom som vanligt. Vi var fulla så få och tjafsade som vi gjorde precis innan på fyllen med. Jag trampade på en glasbit och en polisaspirant plockade ur den ur min fot. "De är så bra för jag har just läst sjukvård i skolan."

Jag har även lite lösa planer på Göteborg med, vet inte när var eller hur. Men dit vil jag. Gärna med Madde som aldrig vart där. I höst blir det en trip med Hanna dit och hälsa på Martin. Jessica med hoppas jag om inget oväntat inträffar. Jag har så mycket planer inför att Hanna ska komma hem.

Träffade henne på msn igår. När jag såg henne online på msn igår så satt jag bara och hoppade på stolen, jag var så exalterad. Undrar då hur det blir när hon kommer knallade i ankomsthallen. Jag kommer nog bara sitta och le hela vägen upp till Arlanda.





Kommentarer
Postat av: hanna

nej men du clara nu blir jag ju alldeles rörd och till mig. 2 veckor kvar!

fan, låt det gå snabbt!

<3<3<3

2008-07-02 @ 08:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback