Nollan och puckot på stan

Jag och Sofia har dag vart väldigt aktiva. Först en prommis i vilsta. Sedan blev det lite att gå på stan och leta efter ett bälte till Sofias klänning. Jag ville även ha en ny tröja till ikväll. för tröjan jag tänkte ha glömde jag visst på ett hotellrum i västerås. Jag är ett pucko. Sedan lunch på ming, hur god mat får man ha egentligen? Jag är i alla fall proppmätt.

Vi har så himla kul jag och Sofia, nollan och puckot har vi idag blivit. Haha.


Ett pucko till vänster och en nolla till höger. Haha.

Waiting for tonight. Ahhhh

Kommentarer
Postat av: ulla

Ett pucko!! Jag tycker det var två,visserligen förfärande rara puckon - och när ska ni läsa vidare???

2008-07-19 @ 14:32:51
Postat av: jenny

haha okej =D men bra ni hade kul iaf :) får hitta på nåt mer nån gång allihopa. =) va trevligt o ses i torsdags

2008-07-19 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback