Rekreation

Ikväll kommer min älskade mor och hämtar mig så ska jag ut till Sora Sundby på rekreation. Jag ska alltså ta en paus från bloggen, kommer känns tungt men vad gör man inte för att må bra. :P Okej nej min mamma har internet, men orka uppdatera bloggen med hennes slöa internet. Istället får Sex and the city boxen följa med och all min smutstvätt ska få komma ut på landet och bli ren. Stadstvätten ska få torka utomhus, första gången. Haha.

Jag beställade för en timme sedan en ny laddare till kameran Tessan ska köpa av mig, efter tio minuter hittade jag laddaren. Då tvingade jag Madde att ringa företaget jag beställt den av och säga att jag inte ville ha den. Bara för att jag är så feg.

Nej nu ska jag väl sätta igång med lite mat eftersom jag lovat att bjuda tessan på lunch. För mig blir det youghurt och coco pops, jag tvivlar på att Tessan vill ha det...

Baby, spend your time on me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback