Sämst

Jag är ju sämst på att uppdatera för tusan. om man inte räknar med min fylle uppdatering natten mot lördag. Jag trodde verkligen att klockan var mycket mindre än vad den var. Jag trodde att jag sov sött i lördags natt så dags. Haha

Så vad har hänt?

Torsdagen blev picknic med Marie, Martiin och Hanna. Sjukt trevlig kväll, med massor av intelligenta samtal. Martin insåg att jag är bra mycket brightare än många av hans klasskamrater eftersom jag kickade ass på högskoleprovet. Om jag lär mig matten tills nästa år kanske jag blir lika smart som Martin. :P


Badgänget - Hanna.


Jag med niven (niven bör uttalas med arg finsk brytning för att detta skämt ska bli kul).

Personligen var jag ju lite bakis på torsdagen då jag och Sandra vart ute på krogen på onsdagen och shake:at. Alla bangade att gå ut men eftersom att Sandra inte vart ute sedan jiuldagen bangade jag ju inte. Först middag på Ming med vin och förrätt (lyx för mig). Sedan hem till mig och dricka grogg och planera vår framtid. Sedan Harrys. Sandra och jag var tydligen lite fr kärvänliga då en kille kom fram till oss och sa att vi var ett gulligt par. Sandra och jag bara tackade och log. Vi var inte ens särskilt kärvänliga mot varandra. Efter Harrys blev det att snacka skit med Irish boys, de älskade vår broken english. Då berättade jag vänligt för dem att jag faktiskt var riktigt bra på engelska. Det tycker i alla fall Sofia. Haha

Torsdagen var det picknic som sagt. Fredagen blev det att jobba lite då och sedan gå hem och somna och städa. På kvällen blev det förfest hos mig. Massor av roliga människor, lite jobbigt tycker jag då jag blir så glad med så många fina vänner som jag inte hinner prata med. Hanna och Mads fann verkligen varandra utanför min port. Tyvärr åkte Jessica och Mads hem innan krogen då Jessica glömt sin plånbok hemma. Pontus och Sandra dök även upp, underbart att träffa Pontus. Man måste ju få godkänna sina vänners pojkvänner. Han fick helt klart godkänt. Men om han sagt nej till förfesten hade han vart körd. Sandra och Pontus följde inte heller med ut på krogen. Synd!

Jenny och Abbe, jag tror inte bara att de svärmar längre. Söta de var. As bra när Abbe står jag drar rasistskämt vid bankomaten, jag tycker om människor med självdistans. Men jag minns inte ag vet att vi hade diskussionen. Är Abbe arab eller kurd?

På vägen till krogen gick jag och Hanna och skämtade lite om mina önskningar för kvällen, föga anade jag att de skulle slå inte. Men jag blev i alla fall flitigt påhejad av Frida, Martin och Hanna som jag var med på krogen. Skönt att Frida inte bangade, man ska inte låta oprovocerat våld stoppa en. Inte för att jag tror att det var därför hon tvekade...



My babes <3


En gruppkram ingen begravning...

'
Lovley


Vi är så här tighta!!!!!!!!!!!!!


WTF??


Jenny och Abbe. :D

Riktigt lyckad kväll i vart fall i alla fall. Och seriörst, änglamarks cider var verkligen inte god. Det är inte bara att jag är anti ekologiskt, jag fick hälla ut den...

Fortsättning följer på mitt mycket spännande liv... Nu ska jag hänge mig åt en smörgåstårta Anna och Tessan lämnat i min kylle efter fylleslaget igår. Som jag berättar mer om senare. Men jag var chafför igår!

Kommentarer
Postat av: Abbe

haha mina rasistskämt ägde ju :P ( fan va cp jag var ).

Men jag är arab =)

2008-07-28 @ 11:15:01
Postat av: jenny

han är hälften kurd. han bara föredrar att säga arab för att han hatar kurder. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback