Tierd of being lonley

Jag har fått särbos. Jag tror inte jag berättat det, Sofia och Putte heter de och är sambos. De är mina kära särbos. Denna konstillation skapades efter några drinkar i lördags "Kent och Håkan- kvällen" jag vet inte riktigt resonemanget bakom att de blev min särbos.

Men det känna i alla fall bra att ha några särbos i närheten, Sofia och jag hinner ju umgås ganska mycket nu för tiden. Jag vi har jätte roligt, vem vill inte umgås med en tjej som tror att det är begravning när hons er en avbruten pinne? ;) Men nu har den kvinnliga halvan av mina särbois frågat om jag vill med dem och åka skidor i vinter. Den stora överaskningen är väl egentligen att jag funderar på att följa med, det vore kul att lära sig att åka skidor. Jag blir rädd bara jag tänker mig själv på ett par skisor, sedan åka t för alla dessa backar. Haha.

Skönt i alla fall att ha två särbos som tar hand om en nucka som mig. :P

http://susning.nu/Nucka Haha. Klockrent jag är så jävla nucka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback