What a beautiful mess this is

Vilken kväll det bev igår.  Bästa på kvällen var nog att alla trodde att Martin bara drack cola, men han var den som blev lite på lyset först och hade värsta Håkan konserten med sin underbara basröst. :P Även när jag och Sofia och jag gick hem på natten var klockrent. Sofia var skitfull och får syn på en avbruten gren på trottoaren. Då säger hon: Är det typ begravning eller, Clara? Kankse kan mitt krampanfall nämnas då jag slänger mig ner på backen har skitiont i ryggen och letar efter Alvedon i väskan. men begravningskkommentaren tog fan priset, jag höl på att pissa ner mig av skratt när hon frågade.

Lite bilder:


Jag i Jonas fina hatt.


<3




Martin är min skele vän.


På nästa förfest blev det lite intimt när Richard och Sofia skulle försöka hitta Puttes nipples.


Jag och min "särbo", träningskompis och arbetskamrat Sofia.


Sjukt kul kväll blev det i alla fall.


Jag har så bra och klockrena vänner att jag inte skulle vilja byta med någon!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Martin

Hahaha vicken klockish bild av mig då.. jäkligt kul det var! Ska skicka dig en bild sen som är mkt fin, ville inte ladda upp den dock haha

2008-07-14 @ 00:51:43
Postat av: Sofia

haha :D belv lite för många rosa pantern den kvällen, skulle aldrig säga något så trögt annars; Är det begravning här eller? ;D Stackars döda kvist ! :)

2008-07-14 @ 17:54:21
Postat av: Jessica

Måste bara säga att din kamera tar bra bilder. Min kamera ger alltid röda ögon :/

2008-07-15 @ 12:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback