Beautiful mess

Det blev en riktigt bra kväll. Även om jag först inte ville åka för att Minna på jobbet messade mig och frågade om jag ville med på Sex and the City. Visst ville jag med men jag skulle ju bort så jag var lite ledsen en stund. Men det gick över när jag fick veta att de skule gå en annan dag. jag har ju i och för sig redan sett filmen men den var så bra så att den tåls att ses igen.

Kvällen bestod av en 4-kamp. Först skulle man gå en slags hinderbana med förbundna ögon. Den som gick sist fick se men inte lämna ledet. I vårt lags fall blev det mamma. Sedan skulle vi bygga en grej som vi kunde stå på och sjunga mors lilla Olle. Men vår rasade hela tiden. Efter det skulle man befria en fastbunden bäver men det var så svårt så vi klarade det inte. (Det var ingen riktig säl...) Sist så skulle men blåsa pilar och få poäng.

Sist så var det dags för middag, potatistgratäng och något gott kött. Mums. Medelåldern var väl dock ganska hög. yngst efter mig var väl min kära mor. Men jag börjar bli van att umgås med gamla. De kan vara rätt roliga att lyssna på med. Och det var väl ingen som var lastgammal direkt av deltagarna. Men det beror väl på vart man dar gränsen för lastgammal. Andra ungodomar i min ålder skulle väl kanske kallat dem lastgamla.

Men alla har ju olika syn på vad som är gammat. Som georg som tycker att jag inte riktigt är gammal och skruttig än. Det ligger i betraktarens öga. Men min ålder ligger nog egentligen kanske på hur gammal jag känner mig.


Carlos var den enda under kvällen som var yngre än mig. Han är ju inte ens ett år. :P

Well it kind of hurts when the kind of words you say
Kind of turn themselves into blades

And what a beautiful mess this is
It's like taking a guess when the only answer is yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback